Pagine

Nën një portokalle - Popullore

F#m 
Nën një portokalle moj 
E                  A 
të ndala unë ty 
F#m 
lulet e limonit moj 
E               F#m 
të binin në sy 

F#m 
Nën një portokalle moj 
E                  A 
të ndala unë ty 
F#m 
lulet e limonit moj 
E               F#m 
të binin në sy 

Ngrije kokën lart moj 
se më dogji malli 
vinte gusha jote moj 
E              F#m
aromë portokalli 

Ngrije kokën lart moj 
se më dogji malli 
vinte gusha jote moj 
E              F#m
aromë portokalli

F#m 
Rrinim ne të dy moj 
E              A 
nën një portokalle 
F#m 
përmbi kokat tona moj 
E                   F#m 
lulet hidhnin valle 

F#m 
Rrinim ne të dy moj 
E              A 
nën një portokalle 
F#m 
përmbi kokat tona moj 
E                   F#m 
lulet hidhnin valle

Ngrije kokën lart moj 
se më dogji malli 
vinte gusha jote moj 
E              F#m
aromë portokalli 

Ngrije kokën lart moj 
se më dogji malli 
vinte gusha jote moj 
E              F#m
aromë portokalli