Pagine

Kuturu - Aleksandër Gjoka

Sim                        Fa#m
Eci rrugëve kot, kuturu,
Mim         Fa#m
dhe s'di ku shkoj...
Sim                                     Fa#m
Xurxull prap
ë jam unë... se ajo,
Mim                  Fa#m
një bohem nuk e do.

Mim
Sa të desha, shpirt,
La
s'mund ta dish.
Sim                    Fa#m
Të vodhën ty pabesisht,
Mim                                 Fa#m
me pije mbys dhimbjen pa fund.

Sim                    Fa#m
Sa e lumtur je, unë s'e di,
Mim      Fa#m
me atë që jeton.
Sim                            Fa#m
Mund ta blejë ai për ty dhe botën,
Mim                Fa#m
vetëm zemrën, jo!

Mim                           La
Mbeti shkretë tani streha jonë,
Sim                             Fa#m
në luks je ngrirë... në kyç, trishton,
Mim    La    Sim  La  Sim
si në muze... si një Xhokondë.


Ref.

Mim                                    La
Unë në jetë i pasur s'jam vërtet,
Sim
por në ëndërr e shoh veten mbret
Mim                                         La
Nëpër pub-e tok me miqtë harxhoj,
                   Sim La Sim
unë Hënën si monedhë.


Mim                                  La
Ti po fle tani, Xhokonda ime,
Sim
shiu si det mbi mua zbrazet
Mim                               La
as rrufet s'më vrasin dot,
Sim
se ka një Zot...!

Sim                              Fa#m
Eci rrugëve kot, mori fund,
Mim           Fa#m
ky fati im,  kuturu.
Sim                              Fa#m
Ty s'të kam tani dhe në shi,
       Mim        Fa#m
pija po më shkund.

Mim                               La
Se në dashuri, kur të dhemb,
Sim                    Fa#m
jo dehja s'del dhe aq lehtë.

Mim         La              Sim  La  Sim
Të desh, Xhokondë, ty... një bohemë....!

Ref.

Mim                                    La

Unë në jetë i pasur s'jam vërtet,
Sim
por në ëndërr e shoh veten mbret
Mim                                         La
Nëpër pube tok me miqtë harxhoj,
                   Sim La Sim
unë Hënën si monedhë.


Mim                                  La

Ti po fle tani, Xhokonda ime,
Sim
shiu si det mbi mua zbrazet
Mim                               La
as rrufetë s'më vrasin dot,
Sim
se ka një Zot...!