Pagine

Vetëm ty - Alban Skënderaj



Lam                  Sol         Lam
Më mirë të isha unë një shkëmb
Lam                           Sol                       Lam
dhe dallgët të rrihnin në kokën që s'më dhëmb
Lam                                    Sol              Lam
Mbase më mirë do të ishte të isha unë një mal
Lam                Sol                               Lam
dielli me rreze të më griste këmishën e bardhë

Lam                                 Sol              Lam
Edhe më mirë do të ishte të isha unë një pemë
Lam                     Sol                                 Lam
me fruta e gjethe të blerta që kurrë të mos bien
Lam                                    Sol              Lam
më mirë akoma do të ishte të isha unë një këngë
Lam              Sol                     Lam
tinguj e nota të mbillja në çdo vend

Lam                             Sol           Lam
Por unë e di, e dashur kam një detyrim
Lam                         Sol        Lam
gjithmonë me ty, në lindje perëndim
Lam                    Sol                           Lam
jo s'mund të jem as shkëmb, as mal, as pemë
Lam                  Sol                  Lam
thjesht një njeri për ty unë do të jem

Lam                         Rem
Se ti je motiv i jetës time
Sol                    Lam
veç për ty do të jetoj
Lam                       Rem
ti me bën të fle pa mendime
Sol                      Lam
vetëm ty unë ëndërroj

Lam                                   Sol      Lam
Sikur të isha unë një copë qielli i ftohtë
Lam                                    Sol              Lam
në zemrën tënde do të vija të qëndroja ngrohtë
Lam                        Sol                  Lam
edhe një yll të isha me diellin dritë në sy
Lam                          Sol              Lam
dritën time të gjithën do të ta falja ty

Do         Sol  Rem  Lam
Ty, vetëm ty,  ty vetëm ty
Do            Sol  Fa      Sol
Ty gjithmonë ty, ty vetëm ty

Lam                     Sol                  Lam
Por unë e di tani çdo gjë ka një kuptim
Lam                                 Sol                    Lam
Është thjesht një ndjenjë pa fund pa perëndim
Lam                           Sol                                    Lam
Tani po mund te jem dhe shkëmb dhe mal dhe pemë
Lam                  Sol                 Lam
Gjithcka për ty, për ty unë do të jem

Lam                         Rem
Se ti je motiv i jetës time
Sol                    Lam
veç për ty do të jetoj
Lam                       Rem
ti me bën të fle pa mendime
Sol                      Lam
vetëm ty unë ëndërroj