Pagine

Ëndërroj - Ritfolk

Lam  Mi          Lam
Sa dua të jem larg

Lam  Mi               Lam
larg mërzitjes pa kufi

            Do                  Sol
Sonte do këndoj për ju

         Mi              Lam
ju që njihni veç qetësi


Lam     Mi              Lam
Kënga ime ngjitet lart

Lam Mi                Lam
atje lart në qiellin blu

        Do       Sol
ju o yje më dëgjoni

            Mi                    Lam
kënga ime është për ju

Lam      Mi                   Lam
Ëndrrat ndjekin njëra-tjetrën

Lam     Mi                 Lam
ëndrrat jo nuk kanë mbarim

       Do            Sol
ju o yje më besoni

          Mi                  Lam
tek ju prehet shpirti im


Lam       Fa        Rem
Sa herë ju pyes, yje

Mi               Lam
sa larg jeni ju

Lam    Fa              Rem
Ju më duket sikur thoni

Mi                     Lam
fluturo në qiellin blu


Lam   Fa               Rem
sa do doja në këtë natë

            Mi                   Lam
këngën time mos ta mbyll

            Fa               Rem
dhe të ngjitem atje lart

        Mi                     Lam
e të kthehem në një yll


Fa     Rem Mi
O ti fluturo larg

Fa             Mi    Lam
o se qielli është i madh