Pagine

Eja - Ardit Gjebrea

Dm
Këmbëzbathur ullijntë
Brigjeve vetmojnë
Asnjë lajm, asnjë fjalë
Veç  zogj që vijnë e shkojnë (Vajza e valave pret)


C
Ku je, ku je                        
Dm
O ëndërr e mërguar
C
Malli po pret             
Dm
Dhe loti u tret

Dm
Eja me diellin eja                       
 G
Eja dhe përpije detin         
 Bb     C
Merre botën falma qiellin
Dm
Eja me diellin eja                        
G
Eja dhe perpije detin     
 Bb         C      
Kemi lindur, bashke do vdesim

Dm
Vajzë e valave pret
Dhe era flet me detin
Përmbi zallin e shkretë                         
Në heshtje, yjet heshtin

C
Ku je, ku je                       
Dm
O ëndërr e mërguar
C
Malli po pret             
Dm
Dhe loti u tret

Dm
Eja me diellin eja                        
G
Eja dhe përpije detin       
Bb         C
Merre botën falma qiellin
Dm
Eja me diellin eja                        
G
Eja dhe përpije detin      
Bb         C       
Kemi lindur, bashkë do vdesim